ارائه بیش از ۲۰۶ هزار مشاوره تلفنی در یک سال گذشته
ارائه بیش از ۲۰۶ هزار مشاوره تلفنی در یک سال گذشته
مدیرکل بهزیستی استان مازندران از ارائه بیش از ۲۰۶ هزار مشاوره تلفنی طی سال ۱۴۰۳ از طریق خط ملی صدای مشاور ۱۴۸۰ خبر داد.

پرینت خبر
پیام کاسپین | فریبا بریمانی از ارائه بیش از ۲۰۶ هزار مشاوره تلفنی طی سال ۱۴۰۳ از طریق خط ملی صدای مشاور ۱۴۸۰ خبر داد و اظهار داشت: این دستاورد نمادی از اثربخشی خدمات روانشناختی در راستای ارتقای سلامت جامعه است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه صدای مشاور، افزود: خط ۱۴۸۰ به عنوان پل ارتباطی میان مردم و متخصصان روانشناسی، همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس گیرندگان در حوزه‌های مختلف از جمله مشکلات فردی، خانوادگی، کودک و نوجوان، تحصیلی، شغلی، پیش از ازدواج، طلاق و تقویت مهارت‌های زندگی است.

بریمانی با اشاره به تمرکز بهزیستی بر گسترش کیفی و کمی خدمات، افزود: در سال گذشته، بیش از ۲۰۶ هزار نفر از هموطنان با این خط تماس گرفتند که نشان دهنده اعتماد جامعه به خدمات تخصصی بهزیستی و نیاز مبرم به حمایت‌های روانشناختی در شرایط پیچیده امروزی است.

مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن اهمیت “دسترسی آسان، سریع و محرمانه” به مشاوران مجرب، خاطرنشان کرد: هدف ما کاهش آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی افراد در تصمیم گیری‌های حیاتی و ارتقای تاب آوری روانی جامعه است. خدمات خط ۱۴۸۰ رایگان است تا همه اقشار امکان استفاده از آن را داشته باشند.

بریمانی در پایان از همکاری مشاوران متعهد و متخصص استان تقدیر کرد و از شهروندان خواست برای مواجهه سازنده با چالش‌های روانی، خانوادگی و اجتماعی، از ظرفیت‌های سامانه صدای مشاور ۱۴۸۰ بهره ببرند.

خط ملی صدای مشاور ۱۴۸۰ بهزیستی، بصورت سراسری و با حضور روانشناسان باتجربه، یکی از مراجع معتمد برای مداخلات بموقع روانشناختی در ایران محسوب می‌شود.