وی ادامه داد: احداث سیستم روشنایی نقطه ای در ۵۱ تقاطع و بریدگی های پر تصادف راه های حوزه استحفاظی در محور ساری -جویبار، قائمشهر – جویبار، گهرباران – ساری، ساری – کیاسر، قائمشهر – میارکلا، محور هراز، آمل – چمستان، چمستان – نور و ساری – دودانگه اجرا شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران تصریح کرد: ایجاد دید آسان و دقیق، امکان تشخیص وسایل نقلیه در فاصله مناسب، تشخیص به موقع موانع، علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی از مهمترین کارکرد سیستم های روشنایی در محورها است.
وی افزود: حداقل مقدار موردنیاز روشنایی سطح راه بستگی به نوع آن، سرعت و حجم ترافیک شبانه راه، وضعیت مکان های اطراف راه و کاربری آن و همچنین میزان عبور و مرور عابرین پیاده دارد.
فولادی همچنین به جاده های مازندران اشاره کرد و گفت: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده ای برای تردد از سطح محور ارتباطی استان بالاست، از این رو امیدواریم شاهد ارتقاء ایمنی کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در سطح محورهای استان باشیم.