وی ادامه داد: کارشناسان و بازرسان این شرکت به منظور آمادگی کامل جایگاهها و پایش خدمات، به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری هدف از این بازدیدها را ارائه خدمات مطلوبتر و ارتقای سطح کمی وکیفی مجاری عرضه بیان کرد و گفت: جایگاههایی که در محورهای ورودی وخروجی استان قرار دارند از حساسیت بالاتری برخوردارند و نظافت سرویسهای بهداشتی و نمازخانهها، آماده به کار بودن تجهیزات ایمنی، اطمینان از سالم بودن تلمبهها و خرید به موقع مواد نفتی از اولویتهای بازدید طرح نظارتی میباشد.
وی افزود: طی بازدیدهای انجام شده از سوی معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت استان، ۹۳ درصد نمازخانه و سرویسهای بهداشتی جایگاههای تحت پوشش شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند.
رجب پور، انتظارات شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری در دو بخش تخصصی و عمومی از جایگاهها را عنوان کرد و برحضور فرد پاسخگو در جایگاهها تأکید رد و عنوان داشت: از تعامل، همکاری وخدمات مطلوب اکثر جایگاه داران استان در رعایت نظافت نمازخانهها و سرویسهای بهداشتی لباس و اتیکت به ویژه پیگیریهای انجمن صنفی جایگاهها درسطح منطقه ساری قدردانی می کنم.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری، بر لزوم در معرض دید بودن تابلوهای پاسخگویی به شکایات تأکید کرد تا مسافران و مردم استان بتوانند از طریق مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ و سامانه پیامگیر، پیشنهادات و انتقادات خود را نسبت به نحوه عملکرد مجاری عرضه و شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری اعلام نمایند.